Lekker en snel

Makkelijk om hier snoep te bestellen die je in de winkel niet kunt vinden

Prima levering mag altijd sneller hahahah

Ik had via de site bestel. Duidelijk en overzichtelijk site. Geruime keuze in assortiment.

geweldig

Snel geleverd en netjes verpakt en heeeel lekker.

Blij mee!

Supersnelle en correcte levering van mijn lievelingssnoepjes. Mooi per smaak in een ziplockzakje en in een stevig doosje. Blij mee!

Voor herhaling vatbaar.

Snel geleverd en zeer netjs verpakt.

Heb een top ervaring gehad en al het snoep was erg lekker en snel bezorgd

Goed assortiment, jammer van betaalkosten

Goed assortiment, snelle levering, alleen jammer dat men betaalkosten berekent voor het gebruik van een Visa/MasterCard debitkaart, terwijl andere betaalvormen ook kosten met zich meebrengen (bijvoorbeeld iDeal - welke ik niet kan gebruiken) welke niet doorberekend worden.

Goede communicatie, snelle service

Een hele grote bestelling gedaan en dit werd netjes, compleet en snel geleverd. Tevreden!

prima!!!

Makkelijke site, degelijke verzending

Vriendelijk en goede service

Zeer vriendelijk, en ze contacteren me zelfs om te horen wanneer het voor mij uit kwam om mijn bestelling te leveren. Heel goede service

Bestelling was er snel. Netjes verpakt

Heel blij mee.

Ik ben heel lang op zoek geweest naar de juiste katjesdrop en yessss, hier vond ik de Limburgse katjes. Ik bestel meestal tussen de 2 en 5 kg.

Lekker snoep voor een betaalbare prijs

Snelle levering en ruime keuze

Klant gericht! Goede prijs en wordt snel geleverd!

Uitmuntende service.

Snel. En lekker

Mijn product is heerlijk en mijn tandarts zal ook blij zijn

Jullie bedrijf is goed echt top

Snoepdiscount is snel met versturen. alleen zouden jullie met verzenden een andere bedrijf moeten zoeken. die komen echt niet aan de deur en zeggen dat je niet thuis bent. Dat is nu al 3 keer gebeurt 1 ben thuis 2 kan gewoon in de brievenbus. Op deze manier vind ik het niet echt fijn meer worden om dingen te bestellen ik moet steeds kijken waar ik dan weer mij pakketje moet ophalen.

Superr snoep

Superr snelle levering

Zeer snelle levering en reactie op vraag

Ging iets mis van mijn kant met het bestellen, maar ik had gelijk antwoord op mijn vraag en het werd opgelost! Daarbij was de levering ook nog eens heel snel, mijn broer was heel blij met zijn lekkere cadeau!het

Snelle levering, alles tiptop in orde

Super snel geleverd. Nette verpakking, geen beschadiging. Al met al top!

Uitmuntende service

Ik had knotsen besteld en was bang dat het pakket niet op tijd zou arriveren, daar ik op vakantie ging. (Levertijd kon tot 1 week uitlopen) Ik ontving onmiddellijk een e-mail terug dat alles nog op tijd zou komen. Ik kreeg het track en trace nummer toegezonden en de bestelling werd op tijd geleverd. I will do business with Snoepdiscounters anytime. Wonderful company!!!

snel geleverd en alles tip top

heb hier al een paar keer besteld, gaat allemaal netjes en word vlot geleverd. en natuurlijk de prijs mag er ook wezen! die is ook goed.

Echt super ervaring

Super winkel. Bedankt voor een mooie ervaring.

Heerlijk

Al vaker veel snoep besteld. Deze keer wel erg veel ( ongeveer 10 kilo) gekocht. En dan vooral het oud Hollands snoep zoals oranje bitterballen,kaneelstokjes enz. Jammer genoeg word ik er niet dik van ( had ik wel een beetje gehoopt). Lekker snoep voor een goede prijs.

Snelle en goed verpakte levering

Snelle terugkoppeling bij vragen en meedenken met de klant; super

Kromhout 167

3311RG Dordrecht